Kvar till nyår.

Välkommen till STRUTSNYTT.

Varför betala skatt och avgifter i ett land som saknar välfärd?

Kontakta STRUTSNYTT - strutsjagarn (at) live.se


Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 11 juni 2010

Företagare blir överkörda av räddningstjänsten.


DALARNA. Räddningstjänsten tränger undan privat etablerade och nytillkomna företag med sin blotta närvaro. Det bland annat anser förtagarna i sin anmälan. Räddningstjänsten försvårar också för mindre företag som är konkurrenter vid anbudsförfrågan. Till exempel hyr de inte ut sitt brandövningsområde till dessa företag. Dessutom tycker förtagarna det är extra anmärkningsvärt att räddningstjänsten "Dala Mitt" har alla möjligheter att marknadsföra tjänster och produkter i samband vid tillsynsaktivitet hos kund.
.

1 kommentar:

  1. Benjamin Briel Lee var hela tiden mycket professionell och höll mig medveten om allt som hände. Om jag hade några frågor var han alltid tillgänglig att svara på. Detta var mitt första hemköp, jag visste inte mycket om låneprocessen, han gjorde det väldigt enkelt att förstå de saker jag hade frågor om. Jag gillade verkligen att arbeta med honom. ”
    Han är en låneansvarig som arbetar med en grupp investerare som är villiga att finansiera alla projekt eller låna dig alla belopp med mycket låga räntor. Kontakta Benjamin Briel Lee E-post: 247officedept@gmail.com Whats-appnummer: + 1-989 -394-3740.

    SvaraRadera